Пошуковий запит: (<.>A=Рябов І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Рябова Т. А. Формування та забезпечення ефективних систем взаємодії виробників сухого молока [Електронний ресурс] / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2012. - Вип. 1. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2012_1_38 Розглянуто особливості механізму формування та забезпечення ефективних систем взаємодії виробників сухих молокопродуктів. Запропоновано модель взаємодії зі споживачами в промисловому секторі економіки.
|
2. |
Безуглий І. В. Наукові аспекти формування рекреаційно-туристичного бренду України [Електронний ресурс] / І. В. Безуглий, І. Б. Рябов // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2013. - Вип. 3. - С. 148-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2013_3_23 Надано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни. Це сформована у свідомості споживача сукупність уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об'єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обгрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг: розробка і впровадження логотипів та слоганів країни, регіонів, міст; просування торгових марок вітчизняних виробників; проведення міжнародних фестивалів та спортивних змагань; створення рекреаційно-туристичних представництв за кордоном. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подані критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн. Проаналізований світовий досвід створення регіональних відділень та представництв за кордоном. Запропоновано створити мережу рекреаційно-туристичних представництв України за кордоном.
|
3. |
Рябов І. С. Диференціації виконавців-піаністів (аналіз деяких концепцій ХХ ст.) [Електронний ресурс] / І. С. Рябов // Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2014. - № 3. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chasopys_2014_3_11
|
4. |
Рябов І. С. Виконавський тезаурус піаніста: метод аналізу [Електронний ресурс] / І. С. Рябов // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 3. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2016_3_22
|
5. |
Рябова Т. А. Стан та перспективи розвитку ринку послуг Чернігівської області [Електронний ресурс] / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_17 Розглянуто основні проблеми розвитку ринку послуг Чернігівської області. Виявлено перелік факторів, які сприяють стрімкому розвитку сфери послуг регіону.
|
6. |
Рябова Т. А. Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_32 Розглянуто проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а не на врахування екологічних потреб, розвиток та просування екологічних товарів. Різні українські підприємства та організації використовують екологічний маркетинг для просування власних брендів, але водночас спостерігається певне зловживання термінами "еко", "біо", "органік" і т. д., що негативно позначається на концепції екологічного маркетингу у цілому. Впровадження концепції екологічного маркетингу надасть змогу підприємствам сформувати попит на екологічно чисті товари для орієнтації товарів і послуг підприємства на задоволення екологічних потреб споживачів і водночас забезпечити екологічний розвиток.
|
7. |
Рябова Т. А. Роль креативу в рекламній діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов. // Ефективна економіка. - 2019. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_6_46
|
8. |
Рябов І. Б. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / І. Б. Рябов, І. М. Шевкопляс. // Ефективна економіка. - 2020. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_45
|